Gostinstvo in turizem

Kdor rad osrečuje ljudi, dela v gostinstvu in turizmu. Tudi s poznavanjem kulinarike, kuharstva in nenazadnje – dobrega vina! Pridobite najboljše osnove s študijem. V dveh letih do diplome.

Vrsta programa: višješolski strokovni
Raven izobrazbe: 6, EOK5, SOK6
Kreditne točke (ECTS): 120
Trajanje programa: dve leti
Način študija: izredni
Strokovni naslov: Organizator / organizatorka poslovanja v gostinstvu in turizmu – org. posl. gost. tur.

Cel.grad1

Višješolski študijski program Gostinstvo in turizem je javnoveljavni in mednarodno primerljiv. Zasnovan je na povezovanju teoretičnega in praktičnega izobraževanja. Diplomantu daje široko paleto znanja, ki temelji na sodobnih vsebinah in učnih pristopih. Poleg poklicno-specifičnih kompetenc pridobi tudi splošna strokovno-teoretična znanja, potrebna pri opravljanju poklica. Diplomantu omogoča, da se pri svojem delu uspešneje sooča z novimi izzivi in večjo konkurenco na evropskem trgu. Med izobraževanjem lahko pridobi potrebna dodatna znanja, saj je program modularno zasnovan in omogoča veliko izbirnost ter pridobivanje tistih znanj, s katerimi bo bolj konkurenčen na evropskem trgu dela.

 

Študij gostinstva in turizma vas bo povzdignil v snovalce in organizatorje celostne gostinsko-turistične ponudbe.

PREDMETNIK IN UČNI NAČRTI

KOMPETENCE

Temeljni cilji programa so izobraziti in usposobiti študente za:

  • izobraziti organizatorje poslovanja v gostinstvu in turizmu s širokim strokovno-teoretičnim in praktično uporabnim znanjem s področja gostinstva in turizma,
  • pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence s strokovnega področja gostinstva in turizma,
  • se usposobiti za spremljanje novosti stroke in uporabo strokovne literature,
  • oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in reševanje konkretne strokovne problematike,
  • oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu.

Študentje pri študiju pridobijo naslednje generične kompetence:

  • imajo pozitiven odnos do oseb iz različnih kulturnih, nacionalnih, družbenih in socialnih okolij,
  • uspešno in celovito prenašajo svoje znanje na sodelavce in so hkrati aktivni člani timskega delovnega procesa,
  • so sposobni samostojnega odločanja v problematičnih situacijah in metodičnega reševanja praktičnih problemov,
  • so predani delu, skrbijo za lastni razvoj in se prilagajajo različnim potrebam delovnega procesa,
  • kritično razmišljajo, hkrati pa so samostojni, dosledni in načelni v svojih dejanjih in odločitvah,
  • motivirajo sodelavce in jih spodbujajo k lastnemu razmišljanju pri delu.

Študentje pri študiju pridobijo naslednje poklicno-specifične kompetence:

  • prenesejo v šoli pridobljena teoretična spoznanja s področja tujih jezikov, ekonomije, vodenja, komuniciranja, prava, informatike, etnologije, ekologije, dopolnilnih turističnih, dejavnosti, gastronomije, v reševanje praktičnih primerov,
  • samostojno vodijo, načrtujejo, organizirajo in nadzirajo delovne procese in izvajajo delo v timu,
  • uporabljajo znanje tujih jezikov za sporazumevanje z gosti in za spremljanje strokovne literature s področja gostinstva in turizma,
  • poznajo osnovne ekonomske zakonitosti in pravne predpise o gostinstvu in turizmu, jih smiselno uporabljajo in opredelijo svoje pristojnosti,
  • samostojno uporabljajo svoja razširjena in poglobljena ekonomska znanja o ekonomiki, trženju in poslovanju organizacij,
  • samostojno uporabljajo računalniška orodja in sodobno programsko opremo v gostinstvu za obdelavo podatkov, potrebnih za analizo poslovanja in načrtovanje delovnih procesov,
  • zavedajo se pomembnosti varovanja naravnega in kulturnega okolja in ga vključujejo v gostinsko-turistično ponudbo,
  • kreativno in samostojno uporabljajo spretnosti s področja kulinarike in strežbe,
  • imajo razvit občutek poslovne diskretnosti in etike poklica,
  • samostojno poslovno komunicirajo v gostinstvu in turizmu,
  • organizirajo vodenje delovnih procesov v gostinstvu in turizmu,
  • spremljajo in ugotavljajo razmere na trgu gostinskih in turističnih podjetij,
  • organizirajo enogastronomske dogodke,
  • znajo ovrednotiti prostor in kakovost turističnega območja,
  • samostojno in ustvarjalno uporabljajo spretnosti s področja vodenja potovanj, organizacije prireditev in animacije gostov,
  • zavedajo se pomena dopolnilnih turističnih dejavnosti za oblikovanje pestrejše ponudbe,
  • oblikujejo turistične proizvode in organizirajo dogodke,
  • samostojno vodijo oddelek hotelskega gospodinjstva,
  • organizirajo, nadzorujejo in spremljajo delovni proces v hotelskem gospodinjstvu ter skrbijo za urejenost in udobnost prenočitvenega obrata.
© 2016 - 2025 Abitura, Višja strokovna šola, vse pravice pridržane. | Piškotki