Temeljni cilji študijskega programa so:
- izobraziti s širokim strokovno teoretičnim in praktično uporabnim znanjem za delo na
področju vizualnega trženja, ki zajema znanja promocijske in tržne dejavnosti, vizualnih
komunikacij, oblikovanja in dekoriranja ter estetike in umetnosti; - pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence s strokovnega področja dejavnosti
- vizualnega trženja s poudarkom znanj menedžmenta, organizacije, poslovanja in vodenja na področju izdelkov in storitev vizualnega komuniciranja in trženja, estetike, likovne umetnosti,
- dekoracij ter načrtovanja in oblikovanja izdelkov in prostorov;
- usposobiti za kreativne pristope pri reševanju specifičnih poklicnih situacij;
- pridobiti sposobnost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov;
- pridobiti sposobnost aplikacije teoretičnega znanja, metodologij in modelov v praksi;
- usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature;
- pridobiti zmožnost spremljanja razvoja, trendov na področju oblikovanja in promoviranja vizualnih komunikacij, še posebej v povezavi z varovanjem okolja in s trajnostnim razvojem;
- oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike;
- oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu;
- oblikovati poklicno identiteto in etični kodeks, strokovno odgovornost in profesionalnost;
- razvijati avtonomnost pri svojem strokovnem delu.