Organizacija dogodkov »od A do Ž«
Zakaj organizirati dogodke kot eno od komunikacijskih orodij?
Kaj želimo z dogodkom doseči, kaj dosežemo? Žur, promocijo, doživetje, »vau učinek« …?
Kaj pri tem naredimo sami, kako izbrati pravo ekipo, zanesljivo in s sinergijo, na koga se še lahko obrnemo, da bo dogodek popoln?
Na kaj moramo biti pozorni, na kaj ne smemo pozabiti?
Kako finančno upravljati dogodek?
Kako obvladati zakonodajo in pomembne pravne vidike?
Kako pripraviti »brif dogodka« in kako »odkljukico«?
Kako sodelovati z mediji …?
Vse to in še mnogo več smo lahko spoznali v teoriji in si pogledali na praktičnih primerih organiziranih dogodkov. Tudi zaodrje se nam je razkrilo, zakulisje pomembnih dogodkov, ki smo jih poznali le iz medijev.
Snežana Delakorda, direktorica agencije Prima komunikacije in vodja projektov nam je razgrinjala mnoge zanimivosti iz svoje večletne prakse z organizacijo dogodkov – od idejne zasnove in načrtovanja do izvedbe dogodka.