Snovanje vizualnih komunikacij in trženja

Privlačno urejeno prodajno mesto in druge prodajne poti so ključ do tržnega uspeha. Postanite strokovnjak za stile, dekoracije, uporabo različnih materialov in tehnik. Pokažite svojo ustvarjalnost. Vodite uspešne projekte.

Vrsta programa: višješolski strokovni
Raven izobrazbe: 6, EOK5, SOK6
Kreditne točke (ECTS): 120
Trajanje programa: dve leti
Način študija: izredni
Strokovni naslov: Snovalec vizualnih komunikacij in trženja/ Snovalka vizualnih komunikacij in trženja – snov. viz. kom. trž.

snovanje

Višješolski študijski program Snovanje vizualnih komunikacij in trženja je javnoveljavni in mednarodno primerljiv. Zasnovan je na povezovanju teoretičnega in praktičnega izobraževanja. Diplomantu daje široko paleto znanja, ki temelji na sodobnih vsebinah in učnih pristopih. Poleg poklicno-specifičnih kompetenc pridobi tudi splošna strokovno-teoretična znanja, potrebna pri opravljanju poklica. Diplomantu omogoča, da se pri svojem delu uspešneje sooča z novimi izzivi in večjo konkurenco na evropskem trgu. Med izobraževanjem lahko pridobi potrebna dodatna znanja, saj je program modularno zasnovan in omogoča veliko izbirnost ter pridobivanje tistih znanj, s katerimi bo bolj konkurenčen na evropskem trgu dela.

 

PREDMETNIK IN UČNI NAČRTI

KOMPETENCE

Temeljni cilji študijskega programa so:

  • izobraziti s širokim strokovno teoretičnim in praktično uporabnim znanjem za delo na
    področju vizualnega trženja, ki zajema znanja promocijske in tržne dejavnosti, vizualnih
    komunikacij, oblikovanja in dekoriranja ter estetike in umetnosti;
  • pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence s strokovnega področja dejavnosti
  • vizualnega trženja s poudarkom znanj menedžmenta, organizacije, poslovanja in vodenja na področju izdelkov in storitev vizualnega komuniciranja in trženja, estetike, likovne umetnosti,
  • dekoracij ter načrtovanja in oblikovanja izdelkov in prostorov;
  • usposobiti za kreativne pristope pri reševanju specifičnih poklicnih situacij;
  • pridobiti sposobnost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov;
  • pridobiti sposobnost aplikacije teoretičnega znanja, metodologij in modelov v praksi;
  • usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature;
  • pridobiti zmožnost spremljanja razvoja, trendov na področju oblikovanja in promoviranja vizualnih komunikacij, še posebej v povezavi z varovanjem okolja in s trajnostnim razvojem;
  • oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike;
  • oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu;
  • oblikovati poklicno identiteto in etični kodeks, strokovno odgovornost in profesionalnost;
  • razvijati avtonomnost pri svojem strokovnem delu.
Študentje pri študiju pridobijo naslednje generične kompetence:
  • načrtuje, pripravi, izvede in kontrolira lastno delo in delo drugih;
  • razvija podjetne lastnosti, spretnosti in vedenje;
  • izvaja samoevalvacijo dela;
  • komunicira s sodelavci, strokovnjaki in svetuje uporabnikom;
  • uporablja strokovno terminologijo, komunicira v enem tujem jeziku;
  • uporablja sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT);
  • vodi in/ali sodeluje v strokovnem timu in pri reševanju problemov;
  • vodi poslovanje in administrativne procese, vodi dokumentacijo;
  • nadzoruje delo v strokovnem timu in organizira dela za področje vizualnih komunikacij in trženja;
  • evidentira, naroča in shranjuje material in zagotavlja vzdrževanje delovnih sredstev in opreme;
  • načrtuje organizacijo internega izobraževanja in usposabljanja ter sodeluje pri izobraževanju in usposabljanju kadrov;
  • zagotavlja kakovost delovnih procesov v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
  • spremlja razvoj stroke in pripravlja strokovne predloge za uvedbo novosti v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
  • skrbi za racionalno rabo energije, materiala, časa;
  • varuje zdravje in okolje, odgovarja za svojo varnost in varnost drugih.
Študentje pri študiju pridobijo naslednje poklicno-specifične kompetence:
  • zagotavlja profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja, obvlada strategije kakovostne komunikacije – na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razume in sprejema ljudi iz različnih kulturnih okolij;
  • uporablja informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe ter predstavitvah v tujem jeziku;
  • sistematično pristopa k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij, jih obdela in analizira z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
  • spremlja in upošteva trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
  • uporablja posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
  • upravlja delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
  • sodeluje v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
  • pozna umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
  • uporablja vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in druge oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
  • načrtuje in organizira dogodke, promocije in srečanja;
  • pridobiva in uporablja predstavitvena sredstva in materiale, ki so do okolja prijazni in ekonomični;
  • načrtuje, koordinira in izvaja projekte naročnikov in izvajalcev;
  • kreativno razvija in izvaja koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
  • načrtuje in oblikuje prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
  • obvlada principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
  • izvaja metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
  • svetuje uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
  • usposablja uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.
© 2016 - 2025 Abitura, Višja strokovna šola, vse pravice pridržane. | Piškotki