Vabljeno predavanje: Spletno trženje znamk po AIDA modelu: primeri iz prakse – Gal Kočar
Predavatelj: Gal Kočar
Podjetje: Goclick
Termin: sreda, 19. 10. 2016 ob 16:30, predavalnica V/A (ME Celje, Lava 7, Celje)
Naslov predavanja: Spletno trženje znamk po AIDA modelu: primeri iz prakse
Predstavitev: AIDA model je koristen za lažjo predstavo in razumevanje potrošnika v fazi nakupa. AIDA stoji za Awareness (zanimanje), Interest (interes), Desire (želja) in Action (odločitev); torej ključne faze nakupnega procesa.
Tovrstni model je enostavno prenesti na splet oziroma na spletnega kupca. Če zelo poenostavimo: fazo zanimanja nagovarjamo predvsem z multimedijskimi spletnimi oglasi s širokim dosegom; interes in željo nagovarjamo preko spletnih iskalnikov, spletne strani in remarketinga; nakupno odločitev pa podpremo s spletno trgovino, spletnim povpraševanjem ali pa merljivim obiskom fizične poslovalnice.
Konkretne primere iz prakse za spletno trženje po AIDA modelu bo predstavil Gal Kočar. Gal je direktor medijskega oddelka in direktor za slovenski trg v agenciji Goclick, ki je med našimi največji spletnimi agencijami oziroma je edino podjetje s Premier SMB Google Partner statusom v celotni Adriatic regiji.
Na predavanju bomo skozi AIDA model spoznali, kako konkretno lahko vplivamo na kupca v posamičnih fazah nakupa, kje so glavne priložnosti za znamke in kaj so pričakovani rezultati / KPI-ji po posamičnih nakupnih fazah. Predavanje bo združevalo teorijo z zelo konkretnimi napotki, kako postati prodajno uspešen na spletu.